Türk Telekom’un yenilenen Üsküdar Müşteri Merkezi, açılış töreni ile hizmete girdi.
Köklü bir geçmişe sahip olan ve Türkiye’nin ilk telekomünikasyon operatörü olarak müşterilerine hizmet sunmaya devam eden Türk Telekom, hızlı büyüme ve mükemmel müşteri deneyimi hedefleri ile satış kanallarını yeniliyor.
Bu kapsamda Ofis Transformasyon Projesi ile, kendine ait ofislerini Türk Telekom Müşteri Merkezlerine dönüştürüyor. Üsküdar Müşteri Merkezi, görsel ve mimarı açıdan yenilendi. Operasyon modeli ve yetkinlikleri artırıldı. Ürün ve hizmet portföyü geliştirildi. Bu sayede müşteri deneyimi ve hizmet kalitesi de arttı. Müşteri Merkezi’nde en iyi müşteri deneyiminin sağlanması amacıyla müşteri temas kurulmasından mobil hat, sabit telefon, sabit internet, çeşitli cihaz seçenekleri ve TİVİBU ürünlerinin satışına kadar bir çok işlem gerçekleştiriliyor.
Açılışa; Üsküdar Kaymakamı Murat Sefa Demiryürek, Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü İsmail İlhan, Üsküdar Müftüsü Ali Çakmak, Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdür Yardımcısı Abdullah Atmaca, Türk Telekom İstanbul Bölge Müdürü Bilal Uçar, Türk Telekom Ticari Planlama Direktörü Zeynep Yüzüak, Türk Telekom Müşteri Hizmetleri Performans Yönetimi Direktörü Firdevs Karakuş ile Türk Telekom Üsküdar Telekom Müdürü Cemil Çakır ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Haber: Didem Selin ALTIKAT