12:55 - Sosyal Sorumluluk ödülü Akçansa’ya
00:36 - Başkan Balcıoğlu Halk TV’ye Konuştu
00:21 - “Sessizliğin bedeli hayattır”
00:24 - BAKIRKÖY KENT LOKANTASI AÇILDI
Ellerinde akıllı telefonla doğmuş nesil, yani Z kuşağının beklentileri ve merak ettikleri konularda bilgiye ulaşma yöntemleri çok farklı. Zamanlarının çoğunu dijital dünyada geçiren bu neslin günlük telefon kullanım süresi 4 saatin üstünde ve en çok da video içerik tüketiyorlar. Günün neredeyse 6 da 1 birini telefonda geçiren bu kuşağın internet aramaları arasında ‘cinsel sağlık’ üzerine yapılan araştırmaların en üstte yer alıyor. Z Kuşağına yönelik araştırmalarda elde edilen verilerden biri de, gençlerin sıklıkla cinsel korunma yöntemleri hakkında bilgiye yöneldiklerini gösteriyor. Gençlerin bu araştırmalarını da yarısının istenmeyen gebeliklerden, üçte birinden fazlasının ise cinsel yol ile bulaşan hastalıklardan korkmasına bağlayabiliriz.
Bu merağa rağmen maalesef 18-24 yaş arası gençlerin cinsel sağlık konusunda bilgileri oldukça kısıtlı. Türkiye’deki gençlerin dörtte birinden fazlası hiçbir cinsel sağlık eğitimi almıyor. Ebeveynlerin genellikle bu konu hakkında çocukları ile nasıl bir iletişim kuracağını bilmemesi nedeniyle gençler sıklıkla merak ettiklerini öğrenmek için internete başvuruyor. Özellikle dijital aramalarının çoğunluğu cinsel sağlık üzerine olan bu neslin, internet sayesinde sınırsız bir bilgi içeriğine erişebilmesi aynı zamanda yanlış bilgilerle yüz yüze olmalarına neden oluyor. Gençlerin cinsellik hakkında kontrolsüz içeriklere maruz kalması ve cinsel sağlık konusunda doğru bilgi edinecekleri platformlara erişememesi sonucu yetişkin filmleri gibi gerçek dışı kaynaklar bu alandaki en büyük sorunlardan biri olarak ortaya çıkıyor.
Gençlere doğru ve güvenilir bir kaynak olmak adına ve ebeveynlerin de bu konudaki endişe ve beklentilerine seslenmek üzere dünyanın lider cinsel sağlık ürünleri markası Durex bir ilki gerçekleştiriyor. Marka, daha önceden yetişkin filmleri sektöründe çalışmış, şimdilerde ise toplumu cinsel sağlık konusunda doğru bilgilendirme çalışmaları yapan iki isimle; Lisa Ann ve Rocco Siffredi ile dijital platformlarda yer alan eğitici filmlerin yayınına başlıyor.
Durex’in YouTube kanalında 18 Ocak’ta başlayan kampanyada; performans kaygısı, karşılıklı rızaya dayalı cinsellik, istenmeyen gebelik ve cinsel yollarla bulaşan hastalıklar temel konular olarak işleniyor. Bu videolarda Rocco Siffredi ve Lisa Ann, gençlerin kendilerini cinselliğe adım atmaya hazır hissettiklerinde yeterli bilgiye sahip olmalarını sağlayacak temel bilgiler vererek onlar ile yararlı tüyolar paylaşıyor.
Oyunculuk kariyerinin ardından eğitim çalışmalarına odaklanan ve güvenli seks üzerine söyleşiler yapmaya başlayan Lisa Ann, aralarında özel olarak davet edildiği Oxford Üniversitesi’nin de olduğu kurumlardaki etkinliklere konuşmacı olarak katılıyor.
Filmlere, Durex YouTube kanalından ve Durex’in web sitesinden erişilebiliyor.
Künye:
Reklamveren: Durex
Reklamveren Ekibi:
Özlem Atçı – RB Sağlık Türkiye Pazarlama Direktörü
Neslihan Kama – RB Sağlık Türkiye Kişisel Bakım Kategorisi Pazarlama Müdürü
Burçin Corga – RB Sağlık Türkiye Durex Kıdemli Marka Müdürü
İdil Gülen – RB Sağlık Türkiye Durex Kıdemli Marka Müdür Yardımcısı
Esra Ezibay – RB Sağlık Türkiye Kıdemli Medya Müdürü
Erdi Arıcan – RB Sağlık Türkiye Medya Müdürü
Reklam Ajansı: Havas İstanbul
CCO: Ergin Binyıldız
ECD: Volkan Dalkılıç
Creative Group Head: Umut Karacaoğlu
Sr Art Director: Çağatay Can
Copywriter: Baran Karacaoğlu
Jr Art Director: Öyküm Avadan
Digital Group Head: Zihni Başsaray
Head of Content: Serhat Varan
Digital Strategist: Ulaş Olkun
Content Writer: Elif İlayda Serbest
Motion Designer: Can Yaylacıkoral
Client Services Director: Berk Yılmaz
Brand Director: Gözde Cumur Malahtari
Brand Supervisor: Ayça Demirbaş
Agency Producer: Sıla Salgın, Gözde Bilir, İrem Akalın
Medya Ajansı: Havas Media
Celebrity Management: Circus
Infuencer Marketing Ajansı: Contentine
Seeding Ajansı: Fill in the Blanks
PR Ajansı: Cora Communication
Yapım: Autonomy Film
Yönetmen: Ferit Katipoğlu
Görüntü Yönetmeni: Ersin Gök
Yapımcılar: Şafak Sezgin, Beyza Baykal
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik: 3K1A Music