20:16 - MUSTAFA NECATİ IŞIK’TAN BEYLİKDÜZÜ BELEDİYESİ’NE SERT TEPKİ: “İLK AÇILDIĞI GÜNKÜ GİBİ DEĞİL!”
10:14 - Beylikdüzü Emekliler Lokali’nde İhmal İsyanı: “Çöpler Dağ Gibi, Yaşlılarımız Kaderine Terk Edildi!”
19:53 - Özgür Özel’in Yeni Partisi Anketlerde Zirveyi Zorluyor: CHP’yi Geride Bıraktı
19:51 - Fatih Erbakan’dan İttifak Açıklaması: “Seçimlere Tek Başına Girmeliyiz”
19:49 - CHP’de Yeni Parti Tartışmaları ve Sinem Dedetaş’ın Kararı: Gürsel Tekin’den Açıklamalar
ABD’li bilim insanları, her gün çay içen kişilerinin ölüm riskinin içmeyenlere göre yüzde 9 ila 13 daha düşük olduğunu ortaya koydu…
Bilimsel çalışma, 2006-2010 tarihlerinde çayı çok tüketen İngilizler arasında yapıldı ve çalışmaya katılan yaklaşık 500 bin kişi, 11 yıl boyunca takip edildi.
ABD’nin Ulusal Sağlık Enstitüleri’nden (NIH) bilim insanları, 2006-2010 tarihleri arasında, İngiltere’nin ‘Biobank’ veri bankasını kullanarak 40 ila 69 yaş aralığındaki 498.043 kişiye anket yoluyla ‘çay içme alışkanlıklarını’ sordu.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.