02:20 - Burcu Köksal kararını açıkladı: CHP’den istifa edip AK Parti’ye katılıyor
12:36 - Beylikdüzü Belediyesi’nden İmamoğlu İnşaat’a İmar Cezası: 40 Milyon TL ve Yıkım Uyarısı
12:09 - Büyükçekmece’de Siyasi Dengeler Değişiyor: “Erol Sahada, Belediye Sessiz”
21:57 - Ayaş Kaymakamı’na bakanlıktan da soruşturma! Görev yeri değiştirildi
12:00 - Gazeteci Dilek Bozkurt’a Anlamlı Ödül: “Gerçeğin Peşinden Gitmekten Vazgeçmedim”
Çok kısa ve net:
Artık her akşam kaç kişi azaldığımızı değil, yoksunluklarımızı duyup, eksikliklerimizin ne olduğunu öğrenip onun etrafından nasıl çoğalacağımızı bilmek, duymak, düşünmek istiyoruz.
Hepimizin diğer insanlara güvenmemek için öyle çok nedeni var ki! Öyle bir zamanda, öyle bir dünyada yaşıyoruz çünkü!
Güvensizlik kendiliğinden, güvenmek çaba gerektirir.
Çaba gösteren insanlara köstek olmayın yeter!
Sorumluluk sahiplerinin orta ve uzun vadeli olanları değilse bile kısa vadede yapacaklarına dair planlarını açıklaması gerekmez mi?
Bunu bilmeye hakkımız yok mu?
Yoksa kervan yolda mı dizilecek?
Bunu bilsek elbette bu da bir şey!
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.