02:20 - Burcu Köksal kararını açıkladı: CHP’den istifa edip AK Parti’ye katılıyor
12:36 - Beylikdüzü Belediyesi’nden İmamoğlu İnşaat’a İmar Cezası: 40 Milyon TL ve Yıkım Uyarısı
12:09 - Büyükçekmece’de Siyasi Dengeler Değişiyor: “Erol Sahada, Belediye Sessiz”
21:57 - Ayaş Kaymakamı’na bakanlıktan da soruşturma! Görev yeri değiştirildi
12:00 - Gazeteci Dilek Bozkurt’a Anlamlı Ödül: “Gerçeğin Peşinden Gitmekten Vazgeçmedim”
İğneden ipliğe her şey satılık!
İnceden İnceye her şeyi sorgulamak gerekiyor.
90’lı yıllarda onurlu bir muhalif olmak çok pahalıydı: Bazan canınız, bazan hapis…
Muhalif olarak caka satmak daha ucuzdu: Camel bot, yeşil parka, bir iki aksesuar…
Şimdi: Şimdi her şey çok tuhaf!.
Koca koca insanların içinde tirtir titreyen pozlar, örtülü boşluklar var. Hiçbir erişkin kalıbının insanı değil yani!
Goethe insanı şöyle tarif eder “en boş insanlar kendilerine çok önem verirler, mükemmeller güvensizdir, kusurlu insanlar küstahtır; iyi adamsa ürkektir”
Hepsi bu!.
Sanırım asıl sorun, artık kimin muhalif kimin iktidar olduğu değil!
Sorun liyakat!
Evet, evet Liyakat!
Akşam yorgun argın eve dönüyorsunuz ve tek aklınızda kalan şu oluyor: Doktoru, mühendisi, bankacısı, kime uğradıysanız O, kimse işini yapmıyor. Yapamıyor. Yazık bize!
Çok yazık..
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.