02:20 - Burcu Köksal kararını açıkladı: CHP’den istifa edip AK Parti’ye katılıyor
12:36 - Beylikdüzü Belediyesi’nden İmamoğlu İnşaat’a İmar Cezası: 40 Milyon TL ve Yıkım Uyarısı
12:09 - Büyükçekmece’de Siyasi Dengeler Değişiyor: “Erol Sahada, Belediye Sessiz”
21:57 - Ayaş Kaymakamı’na bakanlıktan da soruşturma! Görev yeri değiştirildi
12:00 - Gazeteci Dilek Bozkurt’a Anlamlı Ödül: “Gerçeğin Peşinden Gitmekten Vazgeçmedim”
Güzel Kızım;
Tanrının bana sunmuş olduğu, hediyelerin en güzeli olan senin bana geldiğin gündü. Kucağıma ilk aldığım, kokunu içime hapsettiğim gün.
Düne, bugüne dair diyebilecek o kadar çok şey var ki, ama sen bilirsin biz dünü pek konuşmayız. O halde bugün ve yarının için dileğim odur ki, umarım mutlu bir ömrün olur. Ama biliyorum ki ömrünün bir yerinde toparlanmakta zorlanacağın, dağıldığın anlar olacak. Aşkta, sokakta, işte, seçimlerinde yanıldığını farkkettiğinde başarısız hissedeceksin kendini. Değersiz bulacaksın aynadaki suretini. Sakın bu duyguların altında ezilme. Çünkü hayat defalarca kıracak, acıtacak canını. Ama sen benim kızımsın ve benim kızım, birgün sahip olduğu herşey için ağır bedeller de ödemiş olsa vahşi yaşam sevincini asla kaybetmeyecek bunu biliyorum. Ve yine biliyorum ki, ben senin kahramanınım. ” cesur yürek” , ”spartacus” gibi. Fakat her kahramanın ihanet edeni de çok olur.
Benim küçük kahramanım, sakın kimsenin kirliliği ile kirletme yüreğini, inançlarını, gülüşünü ve ruhunu.
İyi ki varsın ve iyi ki benim kızımsın..
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.