02:20 - Burcu Köksal kararını açıkladı: CHP’den istifa edip AK Parti’ye katılıyor
12:36 - Beylikdüzü Belediyesi’nden İmamoğlu İnşaat’a İmar Cezası: 40 Milyon TL ve Yıkım Uyarısı
12:09 - Büyükçekmece’de Siyasi Dengeler Değişiyor: “Erol Sahada, Belediye Sessiz”
21:57 - Ayaş Kaymakamı’na bakanlıktan da soruşturma! Görev yeri değiştirildi
12:00 - Gazeteci Dilek Bozkurt’a Anlamlı Ödül: “Gerçeğin Peşinden Gitmekten Vazgeçmedim”
Bir gün futbolla ilgili bir yazı yazacağım aklıma bile gelmezdi!
Milli maçlar dışında futbolla çok ilgili olduğum söylenemez.
Aslında Beşiktaş taraftarıyım ama ateşli bir taraftar değilim.
Elbette takımımı takip eder, başarılarıyla sevinir, başarısızlıklarıyla üzülürüm.
Milli maçlara ise biraz daha ilgiliyim tabi!
Çok keskin ahkamlar kesecek bir futbol otoritesi olmadığımı söyleyebilirim yani!
Ama kazandığı zamanlarda bile Montella’nın takıma gereken enerjiyi vermediğini düşündüm hep.
Oyunlardaki kadro yapılandırması…
Oyuncuları yanlış pozisyonlarda oynatması…
Kanat ve orta sahada ısrarcı olması…
Oyuncu değişikliklerini zamanında yapmaması…
Kriz durumlarında oyuna müdahale edecek bir B planının olmaması…
Daha da kötüsü inatçılığı…
Belki sizin de ekleyecekleriniz vardır.
Ama bütün bunlardan daha önemlisi yıllardır Milli Takım hocası olmasına rağmen Türkçe bir cümle kuramaması ya da kurmaması…
Oyuncuların milli ruhlarına hitap edememesi…
Bunun için bile milli bir teknik adamı hak ediyor oyuncularımız!
Avusturalya maçında Avusturalya teknik ekibinin takımımızı ne kadar iyi analiz ettiği ve gerekli önlemleri aldığını gördük.
Aradaki farka rağmen bizi durdurmayı başardı ve yendiler.
Santrafor eksiğimizi kendi lehlerine çevirerek yaptılar bunu.
Peki biz ne yaptık:
Doksan dakika boyunca aynı şeyleri yaparak farklı bir sonuç almaya çalıştık.
Oyun sırasında sahaya müdahaleyi bırakın aralar ve devrede bile oyuncularımıza biraz olsun yardımcı olamadık.
Oyuncular kendilerine söyleneni en iyi şekilde yapmaya çalışırken biz onlara topu yere indirin dahi diyemedik!
Tüm hücumu güzel bir şekilde tamamlayacak bir santrafor desteği sağlayamadık!
Maçtan sonra ise böyle oynayacaklarını bildiğimizi söylememiz ise inanılmaz bir ironi oldu!
Bilmek gerekli tedbirleri almadıktan sonra neye yarıyor?
Neticede bu kadronun potansiyelinin çok altında bir performans izliyoruz.
İnanın kazandığımız maçlarda bile…
Bir an önce topla oynama oranımızla övünmeyi bırakıp bir şeyler yapmak gerekiyor.
En azından inadı bırakıp rakibe göre bir kadro ve oyun kurgusu oluşturmalıyız.
Bunu da teknik ekipten başkası yapamaz tabi!
Aksi halde teknik ekibe ne gerek var?
İlk fırsatta da milli hoca gelmesi gerektiği ise ayrı bir konu ve sonuç ne olursa olsun dönüşte değerlendirilmeli.
Bunu isteyenlerin sayısı az değildir diye düşünüyorum.
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.